Z CYKLU „PACJENT W CENTRUM UWAGI”

Posłuchaj jak o potrzebach pacjenta, budowaniu własnego biznesu oraz o dobrym wywiadzie z pacjentem mówią nasi goście.


„Pacjent w Centrum Uwagi” to seria 3 spotkań z wyjątkowymi Ekspertami w ramach nowego programu edukacyjnego ACUVUE® Ekspert, przeznaczonego dla pracowników salonów Dowiedz.


Dowiedź się, jak budowanie przyjaznego środowiska w salonie optycznym sprzyja poznaniu potrzeb klienta i stawia go w Centrum Uwagi.


program-header-img1-min-resize.png
PROWADZĄCY:

Tomasz Krawczyk

Metodyk i praktyk sprzedaży, doświadczony trener, coach i doradca biznesowy, autor książki "Metodyka Sprzedaży i Negocjacji" oraz cyklicznych artykułów w dwumiesięczniku "Optyka".
Z branżą optyczną związany od ponad 15 lat.

Z perspektywy Pacjenta

Zobacz szczegółyObejrzyj materiał

OPIS:

Czy pacjent odwiedzający salon optyczny jest w centrum Twojej uwagi? Czy potrafimy dobrze prowadzić rozmowy z naszymi klientami? Posłuchaj jak o potrzebach pacjentów salonów optycznych mówi doświadczony trener, coach oraz doradca biznesowy Tomasz Krawczyk.

program-header-img2-min-resize.png
PROWADZĄCY:

Małgorzata Leszczyńska

Mistrz optyki okularowej i optometrystka z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży. Wizjonerka i idealistka, właścicielka Salonów optycznych OPTOM, która swoim przykładem inspiruje do podnoszenia kwalifikacji i udoskonalania umiejętności.
 

Z perspektywy Właścicielki salonów optycznych

Zobacz szczegółyObejrzyj materiał

OPIS:

O swojej pasji, marzeniach i o tym jak buduje się biznes w oparciu o misję, opowiada mistrz optyki okularowej, optometrystka oraz właścicielka Salonów optycznych OPTOM Małgorzata Leszczyńska.

program-header-img3-min.png
PROWADZĄCY:

Sylwia Stolarczyk

Doświadczona optometrystka, ortoptystka, wykładowczyni akademicka Uniwersytetu Śląskiego. Zainteresowana poprawianiem komunikacji w gabinecie i poza nim. Z optometrią związana od 10 lat.

Z perspektywy Optometrystki

Zobacz szczegółyObejrzyj materiał

OPIS:

O rozmowach z trudnym pacjentem, zasadach dobrego wywiadu i badaniach, zdradzając 12 kroków udanej rozmowy z pacjentem w gabinecie opowiada doświadczona optometrystka Sylwia Stolarczyk.

program-header-img4-min.png
PROWADZĄCY:

Justyna Korzeniewska

Psycholog kliniczny, neuropsycholog, Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie

Bartosz Tomczak

Optometrysta, dyrektor naukowy Polskiego Stowarzyszenia Soczewek Kontaktowych

Agnieszka Machnio

Professional Education & Development Manager Poland and Baltic States Johnson&Johnson Vision

Czy jesteśmy gotowi na młodych pacjentów w gabinecie optometrysty?

Zobacz szczegółyObejrzyj materiał

OPIS:

Rozmowa między ekspertami: dr n. hum. Justyną Korzeniewską z Centrum Zdrowia Dziecka oraz mgr Bartoszem Tomczakiem z Polskiego Stowarzyszenia Soczewek Kontaktowych o gotowości specjalistów do przyjmowania młodych pacjentów w swoich gabinetach, o ich potrzebach, budowaniu relacji i zaufania, o dialogu z opiekunem, ale również o tym jak się przygotować i budować sieć kontaktów koleżeńskich. Podcast dotyka również tematyki korekcji wzroku u dzieci oraz możliwości jakimi dzisiaj dysponujemy w tym obszarze.